Verzending en levering
Vind hieronder alle antwoorden op vragen over verzending en levering.
Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?
Als een artikel op de website direct beschikbaar is, kan dit artikel uit voorraad worden geleverd. Voor alle overige producten die online worden getoond verwijzen wij u voor de de meest actuele informatie over onze voorraad, naar onze Juweliershuizen of onze klantenservice.
Is het product op voorraad en kan ik deze reserveren?
Helaas zijn niet alle producten die online worden weergegeven altijd op voorraad. Voor de actuele beschikbaarheid kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. Het is mogelijk om een product te reserveren en een afspraak in te plannen bij één van onze Juweliershuizen om het product te bezichtigen. Uw reservering vervalt automatisch na 7 dagen. LET OP: Dit geldt niet voor de Rolex collectie. Voor de voorraad van de Rolex modellen kunt u contact opnemen met onze Klantenservice of de Rolex Boutique.
Wat is de gemiddelde levertijd van een horloge dat niet op voorraad is?
Helaas kunnen wij geen specifieke uitspraak doen over de gemiddelde levertijd van een horloge dat niet op voorraad is, aangezien deze termijn per merk kan verschillen. Zodra het horloge is geleverd aan ons Juweliershuis, zullen wij direct contact met u opnemen om u op de hoogte te stellen van de aankomst.
Mocht u meer informatie willen over de voortgang van uw bestelling of aanvullende vragen hebben, dan staan wij altijd klaar om u te helpen. Wij zullen proberen u zo duidelijk mogelijk te informeren. Uw tevredenheid is onze prioriteit en wij zijn er om u van dienst te zijn.
Wat is de levertijd van online bestellingen?
Schaap en Citroen verzendt alle producten via FedEx. Schaap en Citroen streeft ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk per koerier te versturen. In vrijwel alle gevallen wordt het pakket de volgende werkdag geleverd na verzenden vanuit Schaap en Citroen en de bevestiging hiervan. FedEx geeft hier echter geen garantie voor. Wees zorgvuldig bij het invullen van uw gegevens. Verkeerde verzendgegevens leveren vertragingen op. U kunt uw pakket volgen door middel van een trackingnummer. Het trackingnummer ontvangt u via email na betaling en verzending van het product.
Levert Schaap en Citroen online bestellingen in het buitenland?
Schaap en Citroen verzorgt op dit moment alleen leveringen binnen Nederland. Pre-owned horloges worden wel internationaal verzonden, deze horloges vallen buiten het BTW regime.
Zijn er kosten aan de verzendingen verbonden?
Wij versturen onze producten kosteloos binnen Nederland. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang en wij streven ernaar u de best mogelijke service te bieden.
Kan mijn bestelling als cadeau worden ingepakt?
Bij Schaap en Citroen beschouwen we elke aankoop als een uniek moment. Daarom wordt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht als een geschenk ingepakt. Ons doel is om elke zending een speciale verrassing te laten zijn bij ontvangst.
Wordt mijn aankoop verzekerd opgestuurd?
Wij verzekeren u dat wij uw aankoop met de grootste zorg verzenden, met gebruik van een snelle en veilige methode. Zodra uw bestelling ons Juweliershuis verlaat, wordt deze verzekerd tot aan ontvangst. Zodra uw product ons Juweliershuis verlaat, ontvangt u een trackingnummer waarmee u de locatie van uw aankoop kunt volgen. Deze code biedt u de geruststelling en transparantie om te weten waar uw bestelling zich bevindt gedurende het bezorgproces.
Kan ik mijn online bestelling ook ophalen in een Juweliershuis?
Ja, tijdens het bestelproces kunt u aangeven of u het product thuis geleverd wilt krijgen of wilt ophalen in een Juweliershuis. De Juweliershuizen waar opgehaald kan worden zijn te zien tijdens het bestelproces.